Všeobecné obchodní podmínky
Tyto podmínky se vztahují na poskytování služeb zhotovitele. Zhotovitel si vyhrazuje právo odmítnout zakázku v případě časové zaneprázdněnosti. O této skutečnosti bude objednavatel včas informován ještě před objednáním.
Objednávka služeb
Služby lze objednat na základě e-mailové dohody mezi zhotovitelem a objednavatelem. Smluvní vztah vzniká ve chvíli, kdy se obě strany dohodnou na podmínkách spolupráce, termínu dodání a ceně. Objednavatel se zavazuje uhradit fakturu včas. Zhotovitel garantuje dodržení dohodnutého termínu i podmínek. Případné změny ve znění objednávky či době splatnosti lze upravit vzájemnou dohodou uzavřenou formou e-mailu.
Cena služeb
Na webových stránkách je uveden aktuální ceník služeb, nejsou účtovány žádné dodatečné náklady ani jiné poplatky. Cena korektury se odvíjí od počtu normostran (1 normostrana = 1 800 znaků včetně mezer) a počítá se i každá započatá strana.
Způsob platby
Platba probíhá bezhotovostně převodem na bankovní účet zhotovitele a je splatná před zahájením práce. Platební údaje obdrží objednavatel e-mailem ve formě faktury.
Dodání služeb
Termín dokončení zakázky je stanoven na základě vzájemné dohody a počítá se od okamžiku připsání platby na účet zhotovitele. Hotový text bude objednavateli zaslán e-mailem ve formátu .pdf nebo .doc dle dohody.
Reklamace služeb
Zhotovitel se vždy snaží odvést práci na co nejvyšší úrovni. Pokud objednavatel zjistí závažné nedostatky, má právo službu reklamovat. Reklamaci je nutné uplatnit písemně do 30 dnů od převzetí hotové zakázky a uvést konkrétní důvody. V případě oprávněné reklamace lze situaci řešit například vrácením části odměny. Zhotovitel za svou práci ručí do výše ceny zakázky. Obecná tolerance je 10 přehlédnutých chyb na 100 normostran.
Ochrana osobních údajů
Zhotovitel se zavazuje, že údaje objednatele, jeho e-mailová adresa, telefonní číslo i poskytnuté texty nebudou zneužity ani předány třetí straně.